Posted in Set Imun Booster, Set Kanak-Kanak

Parents Sila Ambil Perhatian! 12 Simptom Penyakit Pada Anak Yang TAK BOLEH Diabaikan.

Kesihatan anak menjadi prioriti utama kita. Kalau anak tak sihat sangat merunsingkan hati  apatah lagi ada simptom – simptom yang mencurigakan. Memang tak sanggup tengok anak tanggung kesakitan. Rasa macam kita ni tak berdaya bantu anak.

Continue reading “Parents Sila Ambil Perhatian! 12 Simptom Penyakit Pada Anak Yang TAK BOLEH Diabaikan.”

Advertisements
Posted in Set Imun Booster

Kisah Hujan, Sampan, Berudu dan Kasut Basah

15267609_1367917649909664_7942257275407271662_n

Masa zaman kanak-kanak dulu bila hujan turun memang syok sangat. Dalam kepala ni dah terbayang aktiviti-aktiviti best. Kalau kat umah bila guruh bunyi saja ayen dengan jiran sebelah dah standby buat sampan guna kertas buku sekolah kotak-kotak tu. Agak kalau nak besar gila sampan pakai je kertas surat khabar. Hahaa. Main la kat longkang tepi rumah. Tangok la sampan sape laju. Kadang ade yg karam tak sempat nak beraksi…hahaha.

Continue reading “Kisah Hujan, Sampan, Berudu dan Kasut Basah”