Motivasi Berniaga

bertindak-mengikut-sasaran-1024x817

1 Asal : Saya takde duit nak berniaga.
✔Ubah : Sebab saya tiada duit lah saya mesti berniaga.
.
2. Asal : Saya mana ada bakat berniaga.
✔Ubah : Saya mesti cari seseorang untuk belajar berniaga.
.
3. Asal : Keluarga saya mana ada berniaga.
✔Ubah : Saya mesti jadi contoh kepada keluarga saya untuk berniaga.
.
4. Asal : Saya mana ada masa berniaga. Selalu sibuk.
✔Ubah : Saya mesti belajar urus masa. 24 jam cukup jika bijak uruskan masa.
.
5. Asal : Saya takut gagal, tak laku dan malu.
✔Ubah : Apa yang saya dapat jika saya takut & malu? Tak dapat apa pun. Buat & adjust je.
.
6. Asal : Saya takut sombong bila kaya.
✔Ubah : Ramai juga orang miskin yang sombong. Saya kaya saya tidak menyusahkan sesiapa. Saya boleh bantu orang yang memerlukan.
.
7. Asal : Saya banyak hutang.
✔Ubah : Sebab banyak hutang lah saya mesti berjaya dalam bisnes. Keuntungan bisnes boleh bayar hutang dengan lebih cepat.
.
8. Asal : Saya belum bersedia. Ilmu & pengalaman tiada.
✔Ubah : Saya mesti bertindak sekarang. Ilmu & pengalaman pasti ada sepanjang saya berniaga.
.
9. Asal : Kalau saya kaya & berjaya, saya takut kahwin dua, tiga atau empat.
✔Ubah : Ramai juga orang miskin yang kahwin lebih dari satu. Saya mesti fokus untuk dalam bidang bisnes.
.
10. Asal : Bila masa sesuai untuk bermula?
✔Ubah : Sekarang masa sesuai untuk bermula. Ya. Sekarang! Bukan esok.
.

Jom berubah! Mari kita berniaga! 
.
Ada yang nak join Ayen bershaklee? Apa yang Best Jadi Ahli Shaklee?
.
✔BESTNYA DAPAT BELI VITAMIN DENGAN HARGA LEBIH MURAH
✔CUKUP UV POINT DAPAT CASHBACK/BONUS SHAKLEE.
✔BUAT SECARA SERIUS ANDA BOLEH MENJANA 3/4/5 ANGKA SEBULAN.
✔JOM DAFTAR KEAHLIAN SHAKL33 ANDA HARI INI
.
Daftar sebagai Keahlian/Pengedar Shakl33 ada DUA cara :-
.
1) daftar ahli RM70 sahaja (tambahan RM10 jika mahu starter kit di pos kepada anda); ATAU
2) pembelian produk Shaklëĕ bernilai 200UV untuk keahlian PERCUMA!
.
Daftar sebagai Pengedar Sah Shaklèë dan layak mendapat semua benefit especially pembelian produk pada harga ahli; dan bagi yang berminat mahu buat/belajar business, coachings secara OFFLINE dan ONLINE disediakan, lengkap dengan pelbagai markerting and coaching tools (juga OFFLINE & ONLINE).
.

Kenapa Perlu Memilih Shaklee?
.
 Business yang Low Risk. Hanya bermodalkan RM70 anda sudah boleh memulakan legasi anda.

 Modal yang kecil. Hanya perlukan sebiji laptop atau smartphone yang mana sekarang semua orang mampu memiliki. Line internet; jika tiada boleh lepak saja di gerai hipster atau mamak yang ada free wifi.

 Tidak perlu buat stok. Bila close deal baru beli barang. Barang boleh dibeli terus di branch berhampiran. Jika di sekitar Lembah Klang ada 2 cawangan iaitu di main HQ Subang Jaya dan Branch Seri Rampai.

 Semua transaction boleh dibuat secara online. Jika anda ada kekangan masa untuk ke branch, pembelian barang boleh dibuat secara online. Click masuk cart dan bayar. Barang akan dipos oleh pihak shaklee kepada anda.

 Tiada masa untuk keluar pos barang. Jangan risau shaklee akan menguruskan penghantaran barang kepada customer directly sekiranya ada kekangan masa keluar ke pejabat pos.

 Product dijamin selamat, berkesan dan dilengkapi oleh landmark study. Punya sijil halal yang diiktiraf oleh jakim malaysia.

 Product sentiasa ada permintaan walau keadaan ekonomi negara tidak berapa baik.

Siapa yang patut Join Shaklee?

Student?
Baru grade takde kerja lagi?
Suri rumah?
Buat side income?
Baru retaire tapi tak tau nak buat apa?
Baru kena retracement masih belum dapat kerja baru?
Baru nak ceburkan diri dalam bidang business?
.
Eh semua orang boleh berbusiness dengan shaklee.
.

Boleh hubungi Ayen untuk details lebih lanjut.

16387279_1608800909146533_7676468115827895216_n
.
.
Fadzrin Zainal
💼 Your Trusted Shaklee Independent Distributor
SMS/Whatsapp 017-2071981
Founder of https://www.facebook.com/tokey.vitamin.klcc/
 https://tokeyvitaminklcc.wordpress.com

Leave a Reply

