Vivix Shaklee Sumber Resveratrol Paling Hebat Yang Pasti Buat Anda Teruja

12687968_10208375000923298_8997636008021664167_n

Pasti ramai yang nak tahu tentang kehebatan Vivix Shaklee. Ramai yang kenal pada nama sahaja dan sudah pasti pada harganya. Katanya mahal betul ke? Jika dibandingkan dengan harga Nasi Ayam atau Western Food Kedai AAA memang la terasa mahalnya. Cuba bandingkan dengan kos rawatan untuk Kanser, Stroke, atau Kencing Manis. Lagi-lagi sekarang semua kos hospital dah naik harga. Tapi yang paling penting adalah nikmat kesihatan tu yang paling manis. Betul tak? Ayen biarkan jawapan itu anda yang jawab. Tepuk dada tanya hati. Gituuu.


Apakah fungsi Vivix ini? 

Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan. Vivix yang mendapat permintaan tinggi kerana kebaikan kandungannya selain melawan pelbagai jenis penyakit. Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain. Dengan hanya minum sesudu sehari, kita akan merasai perbezaannya. Minuman yang sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 18 tahun ke atas ini uga boleh dijadikan masker pada wajah iaitu caranya dengan menyapu dan biarkan beberapa minit untuk dilihat hasilnya.”

Hebat sangat Vivix ni! Rugi tau kalau tak cuba.

Apakah  bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan Vivix ini? Yang pasti hanya yang terbaik tau.

1- ANGGUR MUSCADINE

 

12744663_10208525574047532_7574759798147923569_n

Anggur bukan sebarang anggur, anggur muskacadine ( anggur muskat ) merupakan satu-satunya anggur yg mempunyai lebih satu kromosom yg bermanfaat untuk kesihatan. Anggur ini mempunyai ciri-ciri untuk menghentikan bahan kimia yang menjadi penyebab kanser, juga sebagai anti-virus dan anti-bakteria.
Anggur muscadine dan bijinya adalah salah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri anti-radang. Jika dibandingkan dengan anggur lain, ia mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terbukti berfaedah bagi kesihatan kardiovaskular, membantu mengawal bacaan gula dalam darah selain melambatkan proses penuaan.
2- ELDERBERRY / Sambucus Nigra
elderberry
Berry yang bertaraf PREMIUM HIGH CLASS kalau dalam salasilah keluarga berry. Elderberry merupakan buah yang popular dan telah lama digunakan dalam perubatan tradisional.
Antara manfaat lain yang sangat penting dari jus elderberry adalah:
  • Kemampuannya untuk merencatkan sel kanser supaya tidak merebak dengan lebih teruk. Fakta ini dikaitkan dengan antioksidan yang terkandung di dalamnya.
  • Menyokong sistem imunisasi tubuh serta sangat membantu pesakit AIDS dan Kanser menjalani hidup mereka dengan lebih baik.
  • Berupaya untuk menurunkan kadar kolesterol untuk menurunkan risiko penyakit jantung.
  • Membantu pesakit diabetes untuk mengawal bacaan gula dalam darah.
  • Menyokong kesihatan jantung dan buah pinggang.
 
3- PURPLE CARROT
cosmic_purple_carrots
Purple carrot adalah sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytochemical termasuk lah carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins bertindak sebagai anti-radang, anti-mikrob dan anti-carcinogen yang berupaya untuk mengurangkan risiko penyakit jantung.
Asid klorogenik adalah anti oksidan paling banyak dalam semua carrot termasuklah Purple Carrot. Ia bertanggungjawab mengurangkan risiko penyakit diabetes.
 
4- POLYGONUM CUSPIDATUM (Knotweed Jepun)
14222376_1286697691364994_5470893365479851280_n
Sejenis tumbuhan perenial yang besar berasal dari asia, juga banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Knotweed jepun adalah sumber komersial Resveratrol. Polygonum Cuspidatum banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplement anti penuaan. Kesimpulan dari ujian demi ujian menunjukkan resveratrol di dalamnya membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan  membantu dalam mengurangkan berat badan.
Terbukti  mengapa  VIVIX sentiasa menjadi pilihan ramai walaupun harganya adalah yang paling mahal. Oh,  mahal mahal pun tetap mendapat permintaan tinggi kerana produknya yang hebat.

Manfaat Kesihatan yang Diperolehi Dengan Mengambil Vivix

 

vivix

 

Siapa yang perlukan VIVIX? Mari Kita tengok.

  • Mereka yang mahukan kesihatan yang optimum
  • Yang mengidap kanser atau yang berisiko mendapat kanser
  • Pengidap kencing manis / diabetes
  • Pengidap darah tinggi
  • SLE
  • Gout
  • Nyanyuk
  • Yang ada masalah jantung
  • Kolesterol tinggi
  • Perokok tegar
  • Ketagihan alkohol
  • Ketagihan dadah
  • Masalah pengllihatan
  • Strok / angin ahmar
  • Wanita yang mengidap cyst
  • Ketahanan badan yang lemah
  • Anti-penuaan / mereka yang tampak berusia dari usia sebenar / awet muda
  • Pengidap asma
  • Yang ingin menurunkan berat badan
  • Masalah sendi / tulang
  • Masalah saraf
TESTIMONI VIVIX
Berhenti merokok selama-lamnya dengan cara paling mudah!

 

Kata Puan Zura Betty:
Dulu minum vivix main sukat-sukat..! Sekarang ni tuang je dalam mulut.. SYOKKK OOOOO..!!
Ohoiiii…!! SHAKLEE saje tau nak suh orang semua makin cun,tegang, jelita di pagi syawal..!! I like…

Kata Puan Mareeya Muda:
Korang nak muka flawless, pinkish, gebu gebas cantik menawan awet muda mase raya nanti elok skang start VIVIX!!!
Sehari sesudu teh… Smpai je raya kulit comel lotte… Pinkish² gitu…


Kata Puan Maisarah
Harini terserempak dgn bekas pengetua.. baru sempat bertanya kabar. Beberapa bulan yg lepas dia ambil vivix untuk mengelakkan tiroid nya dibedah. Katanya, kalau dibedah berkemungkinan peti suaranya terganggu, dan lebih teruk mgkn tidak lg boleh bercakap. Dengan memahami vivix sbg suplemen yg boleh terus smpai kpd sel (iaitu unit binaan terkecil bg setiap organ kita), maka tidak ragu dia mencuba vivix. Alhamdulillah tersenyum lebar dia tadi. Gembira tiroidnya semakin mengecil dan plg penting tidak perlu pembedahan. 


Konsultasi dan Tempahan:
Fadzrin Zainal
Whatsapp : 0172071981
Pengedar Shaklee KLCC, Keramat AU, Setiawangsa dan Wangsa Maju
FB Page : https://www.facebook.com/tokey.vitamin.klcc/
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s