Fakta Dan Bukan Hanya Tin Kosong

Since minggu ini adalah minggu cycle yang baru, Ayen nak bercerita mengenai Landmark Study Shaklee. Kalau bahasa pasarnya inilah “jantung” pada kami para SID (Shaklee Independent Distributor) atau semua pengguna tegar Shaklee termasuk Ayen amat yakin dan berpegang teguh dengan produk-produk Shaklee. Yakin dan obses adalah 2 benda berbeza yer. Please don’t be judgemental sangat ok.

11070593_968785899822843_7328392819099366532_n

Apakah maksudnya “Landmark Study”? Dan apa kena mengena dengan Shaklee? Kenapa penting sangat Landmark Study ni kepada Shaklee? Dan pentingnya pengguna macam saya dan anda semua tahu pasal “Landmark Study” ni.

Terus terang semasa saya first time berkenalan dengan produk Shaklee hal Landmark Study ini tak berapa ditekankan sangat. Yakinnya saya pada waktu itu adalah kerana effect bestnya produk itu. Experience yang indah dari dulu hingga kini yang buat saya jatuh cinta dan terus tertambat. Dan memang tidak dihairankan bila saya tau lebih lanjut mengenai Landmark Study Shaklee keyakinan saya mangkin bertambah. Macam orang jatuh cintalah..semangkin hari semangkin sayang..ewwaahh.

Landmark Study ini merujuk kepada kajian yang dibuat secara menyeluruh dan hasil dari kajian ini akan digunakan sebagai rujukan oleh seluruh pakar dalam bidang tersebut. Samada result dari kajian ini bagus atau tidak, ia akan menjadi penanda aras bagi bidang tersebut. Kajian dijalankan oleh pihak ketiga (third part) dalam bidang itu maka memang tiada unsur “bias” atau unsur “udang di sebalik batu”. Setelah selesai, hasil kajian akan di”publish” ke seluruh dunia. Jika baik keputusannya gah lah produk/organisasi itu. Tapi jika buruk hasil kajiannya satu dunia tau dan boleh melingkup sesebuah organisasi itu.

Kajian dijalankan kepada 3 golongan:
1) Mereka yang tidak mengamalkan apa-apa supplement
2) Mereka yang consume supplement tapi BUKAN jenama Shaklee
3) Mereka yang consume SHAKLEE secara konsisten

Dan kajian dijalankan kepada mereka yang consume supplement sepanjang tempoh 20 tahun. Lame tu..bukan setahun dua tau.

14086273_10210120905082525_6627377421267622451_o

Besar kan risiko jika sesuatu organisasi itu setuju untuk menjalankan Landmark Study ini. Dan atas sebab risiko inilah bukan semua pengeluar produk mahu jalankan landmark study ini.

Tapi risiko inilah yang telah diambil oleh Roger Barnett bagi membuktikan bahawa produk shaklee benar-benar bagus dan bukan hanya dibibir SID atau penggemarnya sahaja.

Dari result landmark study ini JELAS menunjukkan taraf kesihatan pengguna Shaklee pada kadar SANGAT BAIK dan CEMERLANG! Malah taraf kesihatan pengguna yang mengamalkan vitamin dari jenama lain lebih merudum taraf kesihatannya dari mereka yang tak makan apa-apa supplement. Terkejut tak?!

13958020_10210120904962522_8998871082806273365_o

 

14068163_1273524966015600_7137847044759494946_n

Patutlah saya rasa semakin best dari hari ke sehari selama 3 tahun ini sejak berkenalan dengan Shaklee. Kan best kalau kenal lebih awal dari tu..huhu

Jadi kenapa pentingnya Landmark Study ni kepada Shaklee adalah untuk membuka mata dan membuktikan seluruh dunia bahawa produk shaklee benar-benar SELAMAT..BERKESAN,,dan MESRA ALAM.

Jadi kita sebagai pengguna bijak MESTI AMBIL PEDULI sebab di luar sana sungguh banyak produk kesihatan yang kita sendiri tidak tahu status “selamat”nya. Nak selamat ambil lah SHAKLEE! sebab bukan omongan kosong tapi sudah terbukti oleh landmark study yang dijalankan.

Tak percaya lagi? Saya belanja lagi info grafik yang best ni. Jangan kata adek tak “umbrella” tau...

14066484_10210122153833743_5484559006363573061_o

Tempahan dan konsultasi boleh hubungi:

Fadzrin Zainal
Whatsapp : 017-2071981
Pengedar Shaklee KLCC, Keramat AU, Setiawangsa dan Wangsa Maju
Tokey.Vitamin.KLCC

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s